fbpx
a

Lorem ipsum dolor amet, modus intellegebat duo dolorum graecis

Follow Us

• 7,17 Eur/d. maitinimo mokestis (4,71 Eur pietūs ir 2,46 Eur pavakariai);

Taikomos nuolaidos:

• antram vaikui 100 proc. nuolaida stojimo mokesčiui;
  • lankant dviem vaikams, vienam vaikui taikoma 10 proc. nuolaida lankymo mokesčiui;
  • trečiam ir paskesniam vaikui sąlygos derinamos individualiai.

Amžius:

priimame vaikus nuo 2 iki 6 metų. Teikiame ikimokyklinį (2 – 6 m.), priešmokyklinį (5 – 6 m.) ir pradinį (6 -10 m.) ugdymą.

Grupės:

iki 16 vaikų, su kuriais dirba 3-4 ugdytojai. Grupė – mišri, vieną grupę lanko skirtingo amžiaus vaikučiai.

Kalba:

ugdymo procese supažindiname vaikus su anglų kalba.

Maitinimas:

Vilniuje pietus ir (arba) pavakarius tėvai užsako per tiekėjo sistemą pasirinktomis dienomis iš vegetarinio, veganinio arba tradicinio valgiaraščio.

Priėmimo tvarka:

1. Rekomenduojame susipažinti su Lauko darželio koncepcija.
  2. Kviečiame atvykti į svečius ir susipažinti iš anksto suderintu laiku pasirinktame padalinyje.
  3. Nusprendus pasirinkti Lauko darželį, užpildyti registracijos formą.
  4. Gavus patvirtinimą, kad Jums yra skirta vieta darželyje, sumokėti stojimo mokestį šiais rekvizitais.
priemimas

Susipažinkime!

Atvykite pas mus į svečius.

Mūsų ritmas

Dienos rutina:

8.00 – sakome Labas rytas, bundame žaisdami

9.00 – Ryto ratas

9.30 – tvarkomės, sportuojame, žygiuojame, šokame ar vaidiname, gaminame maistą (pagal savaitės veiklų planą)

10.00 – priešpiečaujame – valgome užkandžius, kuriuos paruošė tėveliai.

12.30 – pietaujame

13.00 – poilsio laikas

15.00 – bundame

16.00 – valgome pavakarius

16.30 – žaidžiame

18.00 – atsisveikiname 🙂

Savaitės veiklų planas:

Pirmadienis.- darbų ir buities diena. Tvarkome aplinką, statome bei konstruojame.

Antradienissporto ir judrumo diena. Važiuojame dviračiais, paspirtukais, bėgame, einame, šokinėjame, lipame, leidžiamės ar verčiamės kūliais.

Trečiadienis – žygių ir tyrinėjimų diena. Stebime, tiriame, keliaujame, pažįstame, susipažįstame, atrandame ir sužinome daugiau.

Ketvirtadienis – meninės raiškos diena. Šokame, dainuojame, vaidiname, muzikuojame, piešiame, lipdome, karpome, dažome.

Penktadienis – maisto gaminimo diena. Patys renkame, plauname, pjaustome, verdame ar kepame ant laužo ir skaniai užkandžiaujame.

Priemimas zygiai

Žygiai

Beveik kasdien keliaujame į žygius – pėsčiomis, dviračiais ar paspirtukais. Atrandame ir tiriame mus supančią gamtą, stebime kaip ją keičia metų laikai. Atradę puikią poilsio vietelę, užkandame, atsigaiviname, pailsime ir su daina leidžiamės į kelią:)

Mėnesio išvykos

Kiekvieną mėnesį keliaujame į ekskursijas – aplankome įdomias vietas mieste: muziejus, bibliotekas, istorines vietas, edukacinius centrus ir kt.

Bendruomenės susitikimai

Didžiuojamės turėdami aktyvią ir draugišką darželio bendruomenę. Drauge su dainomis sutinkame Šv. Kalėdas, išvarome žiemą iš kiemo per Užgavėnes, susitinkame rūbų mainuose, vykstame į žygius ir stovyklas su palapinėmis vasarą.

MAISTAS

Lauko darželyje vaikai valgo vegetarinį arba tradicinį maistą, tiekiamą du kartus per dieną.

Priešpiečiams valgome maistą, kurį vaikai atsineša iš namų – lengvus užkandžius: daržoves, vaisius, džiovintus vaisius, riešutus, geriame arbatą ar vandenį.

O penktadieniais švenčiame maisto gaminimo dieną. Susipažįstame su maistu, jo gaminimo technologijomis bei mokomės gaminti patys. Pjaustome daržoves ir kepame jas ant laužo, minkome tešlą ir kepame duoną, pjaustome obuolius ir spaudžiame sultys, gaminame salotas, sveikus saldumynus, ruošiame tešlą bei darome iš jos makaronus, tarkuojame kopūstus, juos raugiame ir ragaujame. Beje, užkandžius gaminame ne tik sau, bet ir mūsų paukščiukams. 🙂