fbpx
a

Lorem ipsum dolor amet, modus intellegebat duo dolorum graecis

Follow Us
  /  Naujienos

Laisvas žaidimas – pertrauka nuoboduliui tirpdyti laukiant ugdytojų suplanuotos veiklos, ar savarankiška, autentiška vaiko gyvenimo dalis? „Lauko darželio“ auklėtoja Rūtė Kiburytė, baigiamajame bakalauro darbe tyrinėjusi pedagogų požiūrį į laisvą žaidimą, įsitikinusi, kad jo metu vaikai ne tik ugdo daugybę gebėjimų,

Džiaugsmas, miškas, grynas oras, nuotykiai. Sveikata, unikalumas, laisvė. Netvarkomas miškas, natūraliai susiformavusi pieva. Tokiais žodžiais vietos, kurioje ugdo vaikus, poveikį jiems ir suaugusiems apibūdina „Lauko darželio“ ir „Lauko mokyklos“ darbuotojai. Tęsiame straipsnių ciklą apie ugdymą lauke: dalinamės idėjomis, kaip taikyti

Emocinis raštingumas – viena iš svarbiausių ateities vaiko savybių. Ugdymas gamtoje padeda augti emociškai ir jaustis saugiai, harmonijoje su aplinka, kitais ir pačiu savimi. Tuo įsitikinusi „Lauko darželio“ auklėtoja Miglė Jurgaitytė, darbo perspektyvas biure prie ekranų iškeitusi į lauko pedagogiką.

Kaip darželinukui saugiai įlipti į medį ar maudytis upėje? Kaip auklėtojui atskirti rizikas nuo pavojų ir gamtoje jaustis patogiai? „Lauko darželio“ auklėtojas Leonardas Smilgevičius įsitikinęs, kad svarbiausia – savo baimių neperduoti vaikams. Tęsiame straipsnių ciklą apie ugdymą lauke: dalinamės idėjomis,

Ar ugdymas lauke gali pagerinti akademinius vaikų pasiekimus? Faktas, įrodytas mokslinėmis studijomis! Tik kaip pradėti veikti ir ką nuveikti gamtoje su vaikais, kad to pasiektume? Tęsiame straipsnių ciklą apie ugdymą lauke: dalinamės idėjomis, kaip taikyti jį praktiškai.Dar 2005 metais JAV

STEAM laboratorija lauke – ar tai įmanoma? „Lauko darželio“ Kaune, Lampėdžių miško parke auklėtoja Aurelija Vidmantienė įsitikinusi, kad STEAM ir lauko pedagogika turi daug bendrų bruožų. Apie tai parašė ir bakalauro darbą – paraginta dėstytojos, dalyvavusios ekskursijoje į darželį. Tęsiame

Lietuvių kalba lauke – gera idėja ar nerimtas žaidimas? „Viskas įmanoma, kai labai nori ir stengiesi, bet reikia pereiti į kitą mąstymo formą. Lauko mokyklos mokytojas turi būti kaip skautas, lankstus tiek orų, tiek mokymosi proceso permainoms“, – optimistiškai į

Ar įmanoma pusiau kontaktinė, pusiau nuotolinė pamoka lauke? Išbandyta – galima keliauti į žygį, klausytis klasikos kūrinių, atlikti matematinius matavimus, o paskui ilsinant kojas ant suolelio juos aptarti su vaikais šalia ir telefone. Tęsiame straipsnių ciklą apie ugdymą lauke: dalinamės

Grįžtantys į mokyklas vaikai ir mokytojai vis dažniau sulaukia siūlymų kurti lauko klases. Vilniaus savivaldybei paraginus ieškoti būdų mokytis lauke, tėvams ir mokytojams kyla klausimų, kaip tai padaryti. „Lauko mokyklos“ įkūrėjas Žilvinas Karpis įsitikinęs, kad pandemijos metu dalį pamokų praleidžiantys